Posted by : أمير الشفيق Monday, June 20, 2016


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمـنِ الرَّحِيْمِ
اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ حَمْدًا يُوَافِى نِعَمَهُ وَيُكَافِئُ مَزِيْدَهُ يَارَبَّنَا لَكَ الْحَمْدُ كَمَا يَنْبَغِيْ لِجَلاَلِ وَجْهِكَ اْلكَرِيْمِ وَعَظِيْمِ سُلْطَانِكَ. اَللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ صَلاَةً تُنْجِيْنَا بِهَا مِنْ جَمِيْعِ اْلأَهْوَالِ وَاْلآفَاتِ وَتَقْضِيْ لَنَا بِهَا جَمِيْعَ الْحَاجَاتِ وَتُطَهِّرُنَا بِهَا مِنْ جَمِيْعِ السَّيِّئَاتِ وَتَرْفَعُنَا بِهَا عِنْدَكَ أَعْلَى الدَّرَجَاتِ وَتُبَلِّغُنَا بِهَا أَقْصَى اْلغَايَاتِ مِنْ جَمِيْعِ الْخَيْرَاتِ فِى الْحَيَاةِ وَبَعْدَ الْمَمَاتِ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ أَجْمَعِيْنَ. اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِى جعل لنا متزوجين وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى أَشْرَفِ اْلأَنْبِيَاءِ وَالْمُرْسَلِيْنَ سيدنا محمد رحمة للعالمين وَعَلَى ءَالِهِ الطاهرين واصحابه الذين كالنجوم للمهتدين
Alhamdulillahi-ladzi ja'alalana ma'tzujin was'shola-tu-wasalamu
'ala assrrofil-anbiya-iwalmur-salinna-saidina muhammad , rahmatil'allamin wa'alla -a'alihi adho-hirin-wasohbihi alladzhi-na-ka-lana-jumalamukhtadin

Segala puji hanya untuk-Mu ya Allah yang telah menjadikan kami berpasang-pasangan. Selawat dan salam di atas junjungan kami Saiyidina Muhammad rahmat sekelian alam serta keluarga dan sahabat-sahabatnya sekelian. Ya Allah, pada petang yang berkat ini, kami berhimpun di sini sebagai tanda kesyukuran kami atas nikmat-Mu bersempena dengan majlis perkahwinan yang diadakan oleh keluarga kedua-dua mempelai dengan selamat dan sempurna bagi pernikahan anakanda mereka.
اَللَّهُمَّ يَا رَحِيْمُ يَا وَدُوْدُ ياذاالعرش المجيد فعال لما يريد
Ya Allah Ya Tuhan Kami Yang Maha Sempurna, rahmatilah majlis ini semoga ianya berjalan dengan sempurna seperti mana yang telah Engkau kehendaki dan berkatilah majlis yang diadakan ini dengan keberkatan dari permulaan hingga ke akhirnya. Sesungguhnya pertemuan ini adalah dengan izinMu.Ya Allah Ya Tuhan kami Yang Amat Mengasihani, limpahkanlah rahmat dan keampunanMu kepada pasangan pengantin. Kurniakanlah keduanya ketenangan, kebahagiaan dan jiwa yang tabah menghadapi setiap dugaan dan cubaan hidup berumahtangga lebih lebih lagi di akhir zaman yang penuh pancaroba ini. Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina ini di kurniakan zuriat yang soleh dan solehah serta berkekalan hingga ke akhir hayat. Amiin Ya Rabbal A’lamin.
اَللَّهُمَّ أَلِّفْ بَيْنَ اْلعَرُوْسَيْنِ كَمَا أَلَّفْتَ بَيْنَ الْمَاءِ وَالطِّيْنِ وَبَيْنَ آدَمَ وَحَوَّاء، وَبَيْنَ إِبْرَاهِيْمَ وَهَاجَرَ وَسَارَه، وَبَيْنَ يُوْسُفَ وَزُلَيْخَة، وَبَيْنَ أَيُّوْبَ وَرَحْمَةَ، وَبَيْنَ مُوْسَى وَصَفُوْرَه، وَبَيْنَ سُلَيْمَانَ وَبَلْقِيْس، وَبَيْنَ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ صَلَّى الله ُعَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَزَوْجَاتِهِ الْمُطَهَّرَاتِ رِضْوَانُ اللهِ عَلَيْهِنَّ أَجْمَعِيْنَ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِيْنَ.

Ya Allah kurniakanlah restu dan kasih sayang di antara kedua pengantin ini serta eratkan hubungan keduanya sepertimana telah Engkau hubungkan di antara air & tanah, Adam & Hawa, Ibrahim & Siti Hajar, seperti Yusuf & Zulaika, Ayub & Rahmah, Musa & Safurah, Sulaiman & Puteri Balqis dan seperti Baginda Muhammad s.a.w & Siti Khadijah. Ya Allah, satukanlah keduanya dalam inayah dan barakahMu. Semoga menjadi Nur ibadah yang mendambakan rahmatMu.

اَللَّهُمَّ اجْعَلْ جَمْعَنَا هَذَا جَمْعًا مَرْحُوْمًا وَتَفَرُّقَنَا مِنْ بَعْدِهِ تَفَرُّقًا مَعْصُوْمًا وَلاَتَجْعَلْ فِيْنَا وَلاَ مَعَنَا شَقِيًّا وَلاَمَحْرُوْمًا يَا أَكْرَمَ اْلأَكْرَمِيْنَ. رَبَّنَا ءَاتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى اْلآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ وَصَلَّى الله ُ عَلى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ أَجْمَعِيْنَ وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ
Segala puji-pujian adalah milik Allah. Kami memujiMu, memohon pertolongan dan keampunan kepadaMu Ya Allah. Kami berlindung kepada Mu Allah daripada segala kesalahan dan keterlanjuran kami. Kami bersaksi bahawa tiada Tuhan yang layak disembah kecuali Allah semata-mata yang tiada sekutu bagiNya dan kami bersaksi bahawa Nabi Muhammad s.a.w. adalah hamba dan rasulNya. Bersempena dengan majlis walimah ini, kami memohon inayah dan rahmatMu. Ya Allah, agar dikurniakan kepada kedua mempelai yang diraikan tengahari ini, iaitu MUHAMAD AMIRUL SYAFIQ BIN MD YUSUF dan NOR RAIHAN BT ABD RAHIM, kesejahteraan, kebahagiaan, ketenangan dan zuriat yang beriman lagi bertaqwa.

Ya Allah Ya Tuhan Kami, Sesungguhnya kami menyedari bahawa Engkau telah menjadikan semua makhluk ciptaanMu berpasangan. Benarlah firmanMU, Maha suci Tuhan Yang telah menciptakan makhluk-makhluk semuanya berpasangan; sama ada dari Yang ditumbuhkan oleh bumi, atau dari diri mereka, ataupun dari apa Yang mereka tidak mengetahuinya.
Ya Rahman Ya Rahim, Anugerahkanlah keberkatan dan kerahmatan kepada kedua pasangan mempelai pada hari ini kerana mereka telah menunaikan salah satu daripada sunnah junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.. Mantapkanlah iman, ikatan kasih sayang dan perasaan hormat-menghormati sesama mereka. Perkasakan akhlak dan budi bahasa mereka. Anugerahkanlah kepada pasangan pengantin yang diraikan hari ini keintiman, kecenderungan dan perasaan tenteram sentiasa. Jalinkahlah perhubungan mereka dengan ikatan kasih sayang, persefahaman, kebahagiaan dan belas ihsan.
Ya Allah Ya Tuhan Kami, Sesungguhnya pasangan yang diraikan dalam walimatul’urus ini telah menunaikan salah satu suruhan junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. dalam sabda baginda yang bermaksud: “Sejahtera ke atas kamu yang memilih jalan pernikahan kerana kamu telah memilih untuk menutup jalan maksiat”. Anugerahkanlah zuriat yang berkualiti dan warisan anak-pinak yang banyak kepada mereka.
Ya Allah Ya Tuhan Kami, Sesungguhnya kami sedar betapa hebatnya hikmah orang yang bernikah berbanding mereka yang hidup bujang dan betapa Islam memuliakan mereka yang memilih jalan pernikahan daripada mereka yang masih terdedah dengan pintu-pintu kemaksiatan. Dengan hanya satu lafaz agung, yang haram menjadi halal, yang maksiat menjadi ibadah, yang keji menjadi suci terpuji.


Ya Allah Ya Tuhan Kami,
Kami sedar bahawa engkau telah menyediakan jalan yang paling mudah untuk menghalalkan cinta sepasang anak Adam ini. Bahagiakanlah pasangan ini dahulu, kini dan selamanya. Engkau semaikanlah putik dan bunga-bunga kasih yang mekar dalam mahligai pasangan ini. Jadikanlah pasangan ini merpati dua sejoli yang berkongsi kasih, kehidupan dan segalanya. Engkau tegakkanlah pintu ketenteraman dan kedamaian dalam kehidupan pasangan ini biar apapun badai yang melanda. Ya Allah, engkau anugerahkanlah pepohon cinta yang berpanjangan dan hubungan yang berkekalan dan semaikanlah bibit cinta mereka keranaMu ya Allah. Kami merakamkan ucapan Barakallahulakum Wa Baraka’Alaikum Wa Jama’a Bainakuma Fil Khair (Mudah-mudahan Allah melimpahkan barakah kepada pasangan yang diraikan perkahwinan mereka hari ini dan semoga Allah melimpahkan kebahagiaan ke atas mereka dan mempertemukan mereka dalam kebaikan.

اَللَّهُمَّ يَا حَنَّانُ يَا مَنَّانُ يَا بَدِيْعَ السَّمـوَاتِ وَالأَرْضِ اَللَّهُمَّ اجْعَلْ جَمْعَنَا هَذَا جَمْعًا مَرْحُوْمًا وَتَفَرُّقَنَا مِنْ بَعْدِهِ تَفَرُّقًا مَعْصُوْمًا وَلاَ تَجْعَلْ فِيْنَا وَلاَ مَعَنَا شَقِيًّا وَلاَ مَطْرُوْدًا وَلاَ مَحْرُوْمًا .رَبَّنَا ءَاتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى اْلآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّار. وَأَدْخِلْنَا الْجَنَّةَ مَعَ اْلاَبْرَارِ يَا عَزِيْزُ يَا غَفَّارُ يَا رَبَّ الْعَالَمِيْنَ .رَبَّناَ ظَلَمْناَ أَنْفُسَنَا وَإِنْ لَّمْ تَغْفِرْلَنَا وَ تَرْ حَمْنَا لَنَكُوْنَنَّ مِنَ الْخَاسِرِيْنَ .رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيْعُ الْعَلِيْمُ وَتُبْ عَلَيْنَا إِنَّكَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحِيْمُ . وَصَلَّى الله ُ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ أَجْمَعِيْنَ وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ.


101 Responses so far.

  1. Assalamualaikum. Ya Akhi, Ya Ukhti. Saya mohon menggunakan doa ini ya. Saya dimohon oleh pasangan pengantin untuk membacakan doa, semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita semua, Allah Yuftah Alaikum. JazakAllahukhair.

  2. Anonymous says:

    sy juga mohon guna doa ini

  3. Unknown says:

    Assalammualaikum saya pon ingin memohon jasa baik tuan empunya untuk minta izin membacakan doa ini di majlis perkahwinan kakak saya. JazakAllah hukhair.

  4. Doa yang baik. *آَمِيّـٍـِـنْ... آَمِيّـٍـِـنْ يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن*

  5. Unknown says:

    Izinkan saya membaca doa ini dimajlis perkahwinan anak saudara saya Alia Omar yang akan diadakan pada 28/7/2018 terima kasih ustaz

  6. Anonymous says:

    assalammualaikum... saya mohon share dan gunakan doa tuan terbitan untuk majlis perkahwinan. Terima kasih. Semoga usaha dan keizinan tuan diberkati Allah SWT.

    WAN

  7. Unknown says:

    Salam. mohon kebenaran menggunakan doa ini. jazakALLAHu khairan kasira.

  8. Unknown says:

    Assalamualaikum. Ya Akhi, Ya Ukhti. Saya mohon menggunakan doa ini ya. Saya dimohon oleh pasangan pengantin untuk membacakan doa, semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita semua, Allah Yuftah Alaikum. JazakAllahukhair.

  9. Unknown says:

    Assalamualaikum wbt,Ya Akhi saya minta izin menggunakan doa ini ya.

  10. Unknown says:

    Assalamualaikum, Saya mohon menggunakan doa ini ya..Terima kasih atas perkongsian..semoga diredhai Allah swt.

  11. Unknown says:

    Salam sheikh mohon copy dan gunakan doa ini utk majlis.Tkasih.

  12. Assalamualaikum tuan, saya mohon kebenaran untuk baca doa ini bagi perkahwinan adik saya, semoga tuan diberkati Allah SWT

  13. Unknown says:

    Slmualikm..Mohon izin pinjam DOA ni..jazakumullah khairan jaza

  14. Unknown says:

    Assalamualaikum tuan..saya juga mohon izin menggunakan doa ini. Bapa pasangan pengantin mohon saya bacakan doa dimajlis walimatulurus anak mereka..semoga allah memanjangkan lagi amalan tuan hingga akhirat...aminnn

  15. ASALAMUALAIKUM TUAN SAYA MOHON IZIN MENGUNAKAN DOA INI SEMOGA PAHALA BUAT TUAN ATAS PERKONGSIAN INI SYUKRAN

  16. ASALAMULAIKUM SAYA MOHON KEIZINAN MENGUNAKAN DOA MOGA PAHALA BUAT TUAN UNTUK PERKONGSIAN INI

  17. Unknown says:

    Assalamualaikum...tuan mohon sy menggunakan doa ini ..semoga Allah memberkati tuan

  18. Anonymous says:

    Mohon izin utk copy doa ni ye

  19. Anonymous says:

    Mohon izin utk copy doa ni ye

  20. Unknown says:

    Doa yg sangat mantap
    Alhamdulillah
    Aamiin

  21. Anonymous says:

    Salam..saya mohon untuk doa ini utk dibacakn kpd pengantin..semoga Allah merahmati dan berkati anda dan seluruh muslimin muslimat yg akan bernikah..jazakumullah khairal jazaa..

  22. Assalamualaikum wahai saudara.. Mohon copy doa untuk pengantin ni.. Untuk saya guna kan di majlis perkahwinan sepupu saya.. Semoga jasa baik tuan di berkati dan sentiasa dalam rahmat Allah . Jazakallahukhair

  23. Che' Mat says:

    Assalamualaikum. Ya Akhi, Ya Ukhti. Saya mohon menggunakan doa ini ya. Saya dimohon oleh pasangan pengantin untuk membacakan doa, semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita semua, Allah Yuftah Alaikum. JazakAllahukhair

  24. Ahmad says:

    Assalamualaikum tuan. Saya mohon utk gunakan doa ini buat majlis saudara saya. Jazakallahukhair

  25. Fakhruz says:

    Assalamualaikum.Ukhti saya juga mohon menggunakan dan copy paste doa ini untuk majlis.

  26. Fakhruz says:

    *maaf taip ukhti.kena taip Akhi.afwan Akhi

  27. Unknown says:

    Saya mohon copy doa cik

  28. TOK ABAH says:

    terlebih panjang n mohon ringkaskn lagi.

  29. Anonymous says:

    Assalamualaikum admin..mohon digunakan doa ini utk majlis nikah sy.terima kasih

  30. Mohon share. Doa yang sangat bermakna until mempelai

  31. Anonymous says:

    Assalamualaikum.... Terima kasih di atas perkongsian doa ini. Mudah2an keberkatan dan pahala bacaan ini dapat menjadi saham tuan empunya teks bacaan doa dunia akhirat. Amin

  32. Unknown says:

    Terbaik doanya mohon izin untuk di gunakn dalam jemputan sya selaku pembaca doa majlis perkahwinan hari ni

  33. Fadhlan47 says:


    Assalamualaikum. Ya Akhi, Ya Ukhti. Saya mohon menggunakan doa ini ya. Saya dimohon oleh pasangan pengantin untuk membacakan doa, semoga Allah mempermudahkan segala urusan tuan dah kita semua, Allah Yuftah Alaikum. JazakAllahukhair.

  34. Assalamualaikum. mohon izin utk menggunakan doa ini.Semoga dikurniakan Allah pahala diatas perkongsian ustaz/ustazah ini

  35. Unknown says:

    Alhamdulillah. Doa yang sangat baik buat kedua mempelai mejalani hidup berumahtangga. Ameen YaRobbal A'lameen

  36. Unknown says:

    Alhamdulillah. Doa yang sangat baik buat kedua mempelai mejalani hidup berumahtangga. Ameen YaRobbal A'lameen

  37. Unknown says:

    As salam, sya mohon utk menggunakan sebhg doa ini utk mjlis perkahwinan anak saudara saya, moga tuan sentiasa di Rahmati Allah swt.امين

  38. assalamualaikum.mohon utk share doa ini ya.. mohon halal dunia akhirat. terima kasih. moga dimurahkan rezeki..

  39. Unknown says:

    Apa panduan yg perlu dibuat untuk perkahwinan berikan tips

  40. Unknown says:

    Saya memohon untuk mengguna doa ini untuk bacaan majlis yg kami akan adakan...

  41. Anonymous says:

    Alhamdulillah.. Doanya sangat tersusun rapi.. Saya mohon izin untuk menggunakan Doa ini.. Bagi mewakili Ayah saya dalam bacaan Doa sempena pernikahan Adik perempuan Saya.. Semoga Tuan dilimpahi Rahmat NYA.. Aamiin 🤲🤲🤲

  42. Anonymous says:

    Alhamdulillah...doa yg sangat baik. Mohon izin utk menggunakannya. Semoga tuan dimurahkan rezeki dan mendapat rahmat dr Allah.Aamiin.

  43. Unknown says:

    Says moron kebenaran untuk membaca doa ini sempana majlis perkahwinan anak perampuan says. Terima kasih

  44. Unknown says:

    Mohon share tuan....jutaan TERIMAKASIH.

  45. Unknown says:

    Mohon share tuan...jutaan t kasih.

  46. Saya mintak izin untuk guna doa ni utk majlis sepupu saya ya (1/1/2021)

  47. Unknown says:

    Assalam Tuan. mohon izin utk menggunakan doa ini. semoga di beri pahala dan diermudah rezeki tuan sekeluarga.

  48. Aiman says:

    Salam... saya mohon guna doa ini utk Majlis Perkahwinan semoga dipermudahkan ....

  49. Unknown says:

    Mohon izin menggunakan doa ini selamanya.. Qobiltu

  50. Unknown says:

    Mohon izin mengunakan doa ini utk majlis kami

  51. Unknown says:

    Saya minta izin until guna doa ini.
    Semoga Tuan dilimpahi rezeki n dirahmati dunia akhirat

  52. Unknown says:

    Minta izin untuk guna ya

  53. Unknown says:

    Mohon kebenaran untuk saya bacakan doa ini di majlis walimah yg meminta saya mengetuai bacaan doa.jazakallah Khairan Kathira..

  54. Unknown says:

    saya mohon untuk mengguna doa ini untuk baca di majlis perkahwinan saudara saya.terima kasih☺

  55. Unknown says:

    Aslkum saya mohon izin menggunakan doa ini utk majlis perkahwinan pd 28 Mac ini

  56. Unknown says:

    Mohon saya gunakan doa ini utk majlis kahwin adik ipar saya anaknya kahwin minggu depan.

  57. Mohon jasa baik dan di izinkan untuk digunakan doa ini bagi merai majlis anak buah saya pada 3/4/21

  58. Unknown says:

    Mohon izin guna doa ini ye tuan

  59. Mohon izin guna doa ini...terimakasih

  60. Anonymous says:

    saya jugak memohon untuk menggunakan teks doa ini ya

  61. Unknown says:

    Assalamuaalaikum.. saya mohon utk membaca doa pernikahan ini majlis yg akan diadakan pada 28/8/2021 sabtu..terima kasih.

  62. Unknown says:

    Mohon izin guna doa ini ya tuan.... Terima kasih

  63. Assalamualaikum Tuan / Puan Saya mohon mengginakan doa ini untuk majl8s p

  64. rumaja says:

    السلام عليكم
    Mohon izin guma doa ini. Semoga tjan diganjari kebaikan oleh Allah. Amin.Teri.a kasih.

  65. Anonymous says:

    Assalamualaikum saya mohon mengguna doa ini untuk baca di majlis perkahwinan anak murid Saya. Terima kasih

  66. Assalamualaikum tuan tanah.. mohon izin guna doa ni ye.. syukran

  67. Unknown says:

    As Salam tuan.

    Mohon izin guna doa ini

  68. Assalamualaikum akhi...mohon kebenaran guna teks doa ini ye...semoga ALLAH SWT merahmati...

  69. Assalam tuan empunya blog..saya mohon untk gunakan doa ini untk majlis perkahwinan ahli kluarga saya ya..semoga Allah lindungi kita semua .. amin

  70. Anonymous says:

    Assalamualaikum tuan/puan, minta izin dan kebenaran tuan/puan untuk saya gunakan doa diatas untuk majlis perkahwinan 18/12/21 ni ye. JazakAllah khair katsir tuan/puan :)

  71. Unknown says:

    Assalamualaikum tuan. Saya mohon untuk menggunakan doa ini

  72. Unknown says:

    Asslamualaikum..saya mohon untuk guna doa ini..syukran

  73. Anonymous says:

    Assalamualaikum Tuan, minta keizinan menggunakan doa ini. Terima kasih

  74. Majelan says:

    Assalamualaikum tuan,
    saya mohon keijinan tuan untuk saya membaca doa terbitan tuan bagi majlis persandingan keponakan saya...terima kasih...

  75. Unknown says:

    Assalamualaikum. Saya mohon kebenaran menggunakan doa ini untuk majlis perkahwinan anak saya. Terima kasih dan wasalam

  76. Anonymous says:

    Assalamualaikum Tuan. Saya mohon kebenaran untuk menggunakan doa ini sebagai asas penyediaan doa bagi perkahwinan anak saya nanti. Terima kasih dan wasalam.

  77. Anonymous says:

    Assalamualaikum wbt. Saya mohon izin tuan untuk menggunakan teks doa ni utk bacaan doa majlis walimah. Jazakallahu Khair

  78. Anonymous says:

    Assalammualaikum.....Mohon izin pinjam DOA ni..jazakumullah khairan jaza

  79. Anonymous says:

    Assalamualaikum wbt. Saya mohon izin tuan untuk menggunakan teks doa ni utk bacaan doa majlis perkahwinan sepupu saya. Jazakallahu Khair

  80. Mel says:

    Assalamualaikum wbt. Saya mohon izin tuan untuk menggunakan teks doa ni utk bacaan doa majlis perkahwinan sepupu saya. Jazakallahu Khair

  81. Assalamualaikum mohon untuk menggunakan doa ini...

  82. Anonymous says:

    Salam.minta izin guna doa ini.jazakumullah khair

  83. Anonymous says:

    Assalamualaikum Tuan. Minta izin and kebenaran untuk menggunakan doa ini di dalam majlis perkahwinan. Terima kasih.

  84. Anonymous says:

    Assalamualaikum Tuan. Saya mohon keizinan dan kebenaran untuk menggunakan teks doa ni utk bacaan doa majlis walimah. Terima kasih.

  85. Anonymous says:

    Assalamualaikum Tuan. Saya mohon keizinan dan kebenaran untuk menggunakan teks doa ni utk bacaan doa majlis walimah. Terima kasih.

  86. Anonymous says:

    Saya minta izin untuk menggunakan doa ini

  87. Anonymous says:

    saya juga mohon izin utk print & guna. JazakaLlah.

  88. Anonymous says:

    Kpd tuan yg mengarang, izinkan sy untuk menggunakan sebahagian kandungan doa ini.

  89. Unknown says:

    Mohon keizinan dari tuan hamba untuk saya memakai doa ini untuk adik ipar yang akan melangsungkan perkahwinan. Terima kasih

  90. Anonymous says:


    Assalamualaikum, mohon izin utk menggunakkan doa ini,mungkin ada sedikit editing...harap maaf

  91. Alhamdulillah, mohon izin digunapakai doa ini.. semoga tuan dan pembaca sekeluarga serta diri ini sekeluarga sentiasa mendapat rahmat petunjuk hidayah Allah SWT tak putus2 rezeki dan kesihatan sempurna hingga akhir hayat, Aamiiiin YRA.

  92. Anonymous says:

    Assalamualaikum Tuan. Saya mohon keizinan dan kebenaran untuk menggunakan teks doa ni utk bacaan doa majlis walimah. Terima kasih.

  93. Anonymous says:

    Saya mohon keizinan untuk diambil sebahagian daripada doa di atas untuk majlis resepsi anak saya nanti. Terima kasih

  94. RASYID says:

    Saya mohon izin membaca doa ini dalam majlis, terima kasih

  95. Anonymous says:

    Assalamualaikum tuan yg mulia lagi di kasihi Allah.. saya juga minta keizinan utk menggunakan doa ini utk walimah ya. Jazakaallah khuhoiron

CaTaTanKu

- Copyright © موربي كوتا ميتروڤوليتن -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -